در صورت سئوال در ثبت درخواست معاوضه برای راهنمایی تماس بفرمایید:

    تهران:۰۲۱۲۸۴۲۳۲۸۰و۰۲۱۹۱۰۳۵۴۷۲
    کرج:۰۲۶۳۳۴۲۰۲۴۵و۰۹۱۲۲۳۹۴۲۸۴

    ^

    ^

    مشخصات ملک فعلی شما :

    ^

    مشخصات ملک دلخواه شما جهت معاوضه :

     

    معاوضه ملک خصوصا در شرایط رکودی که گاهی بر بازار معاملات مسکن حاکم میشود گزینه ای جذاب به شمار می آید . البته در شرایط غیر رکودی بازار معاملات املاک نیز معاوضه ملک با توجه به کاهش ریسک و مخاطرات تغییرات ناگهانی قیمت ملک و تورم ملک و جا ماندن از بازار گزینه ای مطلوب برای بسیاری از متقاضیان به شمار می آید .

    این مجموعه با توجه به بانک اطلاعات گسترده خود و با توجه به شرایط شما مناسبترین گزینه را به حضور شما معرفی مینماید .

    همچنین در صورت تمایل و درخواست طرفین ، همکاران کارشناس رسمی دادگستری به طور رسمی و قانونی و بی طرف ارزش واقعی هر کدام از املاک را با توجه به ارزش املاک منطقه ، مساحت ، نوع سند مالکیت ، کیفیت بنای احداثی ، عمر بنا ، شرایط و کاربری ، موقعیت محلی و دسترسی ، تعداد واحدهای مجموعه و قدرالسهم از عرصه و مشاعات و سایر عوامل موثر در ارزیابی ملک و ” بدون کسر قیمت ” از ارزش روز و واقعی ملک ،  مشخص و به صورت مکتوب اعلام میکند و این ارزشگذاری یک سند رسمی و قانونی برای توافق طرفین جهت انجام قرارداد معاوضه ملک و تعیین مبلغ قابل پرداخت جهت اختلاف مبلغ ملک با ارزش کمتر به مالک ملک با ارزش بیشتر است.

    به علاوه در موارد غیر معاوضه ، گزارش کارشناس رسمی دادگستری سند رسمی مبنی بر ارزندگی ملک و موجب اطمینان خریدار نیز میگردد .

    مدت زمان انجام ارزیابی توسط کارشناس رسمی دادگستری حدودا دو الی سه روز کاری میباشد